13 OKTOBER 2010 - En seg onsdag..



Idag var jag i Nässjö för att jag skulle spänna min tandställning. Och det gjorde faktiskt lite ont :o Men det gick bra i allafall. Och det tog super lång tid att komma hem sen för bussar,tågen & ja allt var segt ! -.-' Så när jag väl kom hem så hade jue skola slutat för LÄNGE sen (det är onsdag idag) så sprang jag en liten runda & sen åt jag mat. Efter det pluggade jag lite.. och nu gör jag ingenting. Förutom att jag är jätte trött & undrar hur det kommer gå imorgon. Ska jue nämligen simma vid 9 & visa våran lärare att jag kan O.o Vilket jag kan. Det är jue bara det att jag inte orkar lika mycket som alla andra.. och det pga en sak som vissa nog känner till. Men just nu mår jag lite dåligt av det eller kanske mycket. För hur mycket jag en tränar så orkar jag endå inte lika mycket som alla andra. Orättvist! Och hur sjutton ska jag klara 9 längder bröstsimm,3 längder ryggsimm & sen hoppa i vattnet allt på en gång utan att stanna & vila? Usch ifall jag inte klarar detta så lär jag må skit dåligt. Måste klara det. Även om jag så måste tvinga mig själv hur mycket som helst & ge allt jag har tills jag inte ens kan stå längre.. För ifall jag inte gör det så får jag IG i idrott. Och det vill jag INTE få..





Kommentarer
Postat av: Ellinor Sjöberg [mitt liv/min blogg]

Så skoj att du vill vara med i min dagens blogg tävling. Önskar dig lycka till och tävlingen avslutas kl 22.00! kram ellinor :)

2010-10-13 @ 18:32:21
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/
Postat av: ellinor sjöberg [mitt liv / min blogg ]

Var det du som vann dagens blogg på min blogg? ;) ta en titt in!

- tack för du ville vara med och del ta! Super glad är jag för det! Välkommen åter! (:

2010-10-13 @ 22:32:08
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0