24 OKTOBER 2010 - SÖNDAAAGS nytt (a)



Tjenixen! Idag har jag mest tränat,pluggat till proven,redigerat bilder & gjort en ny design på bloggen som ni ser,handlat & mest lyssnat på musik. Just nu gör jag inte så mke. Den här helgen har varit rätt så kul trotts att jag inte gjort så mycket. Men det pga att det regnat väldigt mycket & jag har inte haft så mycket tid åt att fota -.-' Vilket suger ganska mycket! Men så kan det vara ibland. Och jag har börjat fundera på vad jag kan göra för att bloggen ska bli mer intressant. Men just nu har jag inga ideér, så ifall ni har några förslag så skriv gärna det ! :)

Men här kommer lite nya bilder..









Kommentarer
Postat av: josefine andersson

kul att du är med! kolla in ikväll o se om det var du :)

2010-10-24 @ 16:20:36
URL: http://typjosefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0