11 SEPTEMBER 2010 - Hejdå datorn?



Hej på er! Tänkte skriva ett kort inlägg om vad som hänt. Idag när Mario,Emina &  LIam kom så började min dator tjuta igen.. Så vi tittade vad som var fel. Och ehh det var jätt dammigt i min dator! :o Och inte nog med det så hade den nästan hur ska man säga? Den är iallafall påväg att få kortslutning eller vad man ska säga? x'd Har det på tungan men får inte fram ordet. Iallafall så var det i riskzoonen för den att börja brinna ungefär.. Pga det dammet som samlades inuti gjorde att fläkten hade svårt att snurra så dammet började smälta där inne också ! :'o Inte bra alls! Så just nu är jag typ rädd för datorn O.o Måste köpa en ny ! Men denna gången en bärbar & INTE stationär ! 

Och ja annars har väl dagen varit sådär.. Inte på speciellt bra humör alls.


Och jo vet ni? Idag har mitt rum varit vitt , pga att när Emina blåste i datorn så blåste all damm ut & det var skit mycket & helt sjukt! :o






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0