7 SEPTEMBER - En bra start på dagen



Godmorgon! En bra start på dagen är det viktigaste som ni säkert hört. Och det är därför man alltid ska äta en god & bra frukost :] Idag åt jag cornflakes med yoghurt + banan & 2 super goda mackor (Y) Och vatten som sagt.. Och nu så väntar jag på att klockan ska bli 8 så att jag kan möta Natta. Idag har vi igentligen sovmorgon men eftersom att Natta åker buss så får vi hitta på något innan lektionerna börjar (a)

Och eh vad mer ska jag skriva? Hann iallafall inte blogga igår, känns som om det är svårt att hinna göra det nu förtiden O.o Men vet ni vad? Jag fullkomligt älskar HÖSTEN (Y) Jag vet inte varför men det är så underbart när det börjar bli mörkt ute snabbt på kvällen & när det är mörkt när man vaknar.. Hösten är nog den mysigaste årstiden..

Nej men nu ska jag prata med mamma om en sak, hoppas ni har en bra dag! :D


äldre natur bilder..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0