20 APRIL 2011 - SUPER dålig uppdatering..



Som ni säkert märker skriver jag inte alls mycket på bloggen. Jag vet inte vad det är. Men när påsklovet började har jag kännt mig helt borta. Nätterna är konstiga,vaknar hela tiden,drömmer sjuka drömmar (som är helt wierd?),tänker,dagdrömmer precis hela tiden. Ni vet när man är i sin egna lilla värld ? Känns som att jag hamnat i en sådan period just nu. På ett sätt kan den vara ganska bra. Jag får SUPER mycket inspiration & sånt jag skulle kunna skriva till en berättelse ;) Dock är det ett problem. Det jag tänker, kan jag INTE formulera i ord. Det är sjukt, men så är det. Och tro mig, det suger ! Hade allt i mitt huvud (dagdrömmer,önskningar osv..) skrvits ner i ord, hade det nog blivit som i en film. Haha! Okej, kanske inte en film.. men något i den stilen..

På tal om allt & ingenting så är vååååren här :] Påsklovet är förövrigt snart slut. Buhuuu, jag vill ha längre lov. En annan dålig sak sker inom en snar framtid. Det hela slutar bara jobbigt, inte kul..



VARFÖR FÅR JAG INTE BORT HAN FRÅN MINA TANKAR ? GRRR..'/

FOTO : JAG ©




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0