5 APRIL 2011 - I'm tired after a long day..



Dagen har varit okej, som alltid. Dock gick det otroooligt segt & jag önskade att tiden gick fort hela tiden, hehe ;) Vi fick reda på vårat teknik prov idag, äntligen ! Jag fick VG+ (Y) Och våran TK lärare sa såhär: om jag hade gett dig betyget idag(satt det dvs) så hade du fått ett starkt VG. Du är påväg uppåt, man kanske inte kan komma upp till ett MVG från G på en termin. Men du visar att du går uppåt i alla fall. Gissa om jag är glad? :D

Fast VG, jag & teknik? Det känns lite udda att det går bra för mig på tekniken.. men visst ^^. Jag klagar inte, nej, nej (Y) Detta är sjukt kul.

Idag så tänkte jag göra matte läxan, men jag har inte matte boken hemma & det finns uppgifter jag inte fattar någonying om, så det vore bäst om jag pluggade till det. Btw, vi har INGA prov mer i matten ! Och det ända vi ska göra i matten innan sommarlovet är: läxor,plugga till nationella i matte, göra nationella proven i matten (Y)

Måste även fixa engelska läxan (intervjun). Den är redan klar, det ända som behövs är renskrivning. Sedan måste jag fixa SO:n i helgen. Här ska nämligen satsas stort. Atle sa att jag behövde fixa några saker+skriva & då kunde det bli mycket bättre än det redan är. Så det kommer jag sysselsätta mig med under helgen.. Och matte om jag orkar/hinner..

FOTO: JAG ©




Kommentarer
Postat av: Anonym

- fin header du har!

2011-04-05 @ 18:36:04
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: ajka

svar till anonym : Tack! :)

2011-04-06 @ 18:55:24
URL: http://ajkaredzic.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0