6 APRIL 2011 - Did you know, that you are on my mind all the time?



Jag är just nu otroligt trött. Idag när jag vaknade mådde jag inte bra. Hade ont i halsen & när jag kom till skolan blev det värre. Ont i halsen,ont när jag andades?,kände mig febrig & trött & hela kroppen värkte. Men jag tänkte att det är ändå bara några lektioner kvar så vad gör det? I alla fall känner jag mig fortfarande ite krasslig, men det går nog över snart.. Fattar bara inte att jag helt plötsligt blir sjuk hela tiden?

Har även gjort matte läxan,engelska läxan & letat & skrvit fakta på SO fördjupningen & gjort klart hemkunskapsläxan. Så imorgon blir det nog att antagligen göra något mer i SO:n eller plugga till spanska läxan. Får se :)

Hoppas ni haft en trevlig dag ! Idag regnade det halva dagen & helt plötsligt så kommer solen igen (Y)


FOTO : JAG ©




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0