27 JANUARI 2011 - No renskrivning (nästan klart)



Pust. Är trött i fingrarna efter allt renskrivande nu ;o Idag har jag iaf varit på sjukhuset. Fick veta att mitt hjärta dunkar jätte lågt & sakta & efter ett tag supersnabba slag & sen jätte långsamt igen & sen supersnabba slag ? O.o Och jag ba: öhh, okej? Så jag kanske kommer vara tvungen att operera hjärtat igen. Fast vi får se. Tog blodprov & sen kanske jag kommer ha en sak i 24 h (nästa gång,dom kontakar oss). Jätte kul, elr inte -.-' Och jag mätte & vägde mig också. Jo vet ni, jag är 158,5 cm ? Blev jätte besviken & förbannad eller vad man ska säga. Har jag krympt eller vaddå ? ;s Jag var för sjutton 158,8 (nästan 159 sist jag mätte mig hos skolsköterskan. Och jag har inte växt på typ 3 år snart? Det är ju inte normalt. Jag kan ju inte ha slutat växa nu ! Jag är ju bara 15,7 år.. Men han skickade en remiss eller vad det heter. Så att några kan kontakta mig som kan mer om det här med växten. Ifall jag bara står stil i min växtkurva. Vilket jag tror att jag gör. Då jag inte växt sen jag gick i 6...

Usch hatar sånt här :( Aja iaf så är det fredag imorgon. Underbart då det snart är helg igen ! (Y)

FOTO : JAG



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0