21 MARS 2011 - Nationella svenska (skriv) resultat !



Som rubriken lyder så fick de flesta i klassen se sina resultat (dock inte alla). Jag var den första som fick se resultatet & förberde mig för det värsta. Fick G+. Det är ju ganska okej ändå. Dom tyckte att jag skrev bra & min debatt om "kroppsidealet" var en viktig sak. Det roligaste är att dom även hade skrvit att om det bara kunde ske några förändringar & bättre rubrik så skulle det kunna publiceras i en tidning ;) Hur coolt låter inte det liksom? Synd bara att jag inte såg dom sakerna & fixade det. Hade nog fått bättre betyg då. Fast nåja, det är bättre än IG.

Och så fick vi även tbx vårat engelska prov. Fick G+ & var 4poäng från VG ! Buhu.. fatta vad drygt det känns. Usch jag är inte alls nöjd så jätte mycket, ändå. Jag menar i Vetlanda så fick jag ju VG+,VG & nästan MVG på engelska prov. Känns ju jätte kul & få ett G+.. mhhm -.- Fast får inte deppa ihop för det. Gäller bara att kämpa på. Jag kom ju till en ny skola. Där jag inte känner mig super säker i allting & alla lärare känner inte mig riktigt. Det är nog därför det blir så. Det ända som verkar gått bra för mig är teknik provet. Tror jag i alla fall. Det sa i alla fall våran TK lärare när jag frågade honom O.o


FOTOGRAF : JAG




Kommentarer
Postat av: sofie(:

jag ser träd på bilden! :)

2011-03-21 @ 17:54:17
URL: http://sjj0.devote.se
Postat av: sofiejohansson

hahah, träd är extremt coola! väldigt underskattade också, faktiskt :D

tack så mycket ^^

2011-03-22 @ 16:29:22
URL: http://sjj0.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0