8 MARS 2011 - Tisdag morgon, solen tittar fram ! :)



Woooho jag ser solen titta fram. Känns som en önskning som går i uppfyllelse. Hoppas bara att inte solen försvinner nu. Av någon anledning så får den mig alltid på bättre humör. Idag har vi teknik prov. Det får gå som det går. Jag ska göra mitt bästa helt enkelt. Pluggar lite till nu innan skolan börjar.. och sen får vi se.

Märker att statistiken börjar gå ner på bloggen :( Buhu! Nej, men man får ta det när man inte bloggar så mycket & inte har något intressant att skriva. Fast jag är inte ens ute efter att bli känd i bloggvärlden. Hellre skriver jag bara för att det är roligt. Och om det är någon som läser så är det ju bara ett plus i kanten ^^,

Men här kommer lite bilder !

FOTO : JAG







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0