16 MAJ 2011 - Aldrig mer.



Aldrig mer ska jag göra något innan jag tänkt efter, & känt efter innan om det verkligen är det jag vill. Nu fattade jag ett beslut & gjorde det som behövdes göra för att jag äntligen skulle få ro igen. Inga mer ångest/panik attacker, ingen mer press eller stress när det gäller det. Känner mig för en gång skull på alla dessa dagar avslappnad. Jag behöver verkligen få stunder där jag kan tänka igenom allt, annars blir det bara värre & värre..

I alla fall så har den här dagen varit ganska okej ändå :) Michaela & jag har bestämt oss för att göra en riktigt galen & rolig grej i helgen ;] Mohaha vad kul det skulle bli. Hoppas verkligen att vi kan göra massa av det vi pratade om. Btw fick man reda på om man åtminstone nått G eller inte på matte nationella idag. Jag klarade mig ! Känner mig lättad. Dock vet jag inte hur det gick på provet annars, om jag var nära VG eller något sånt. Det får man reda på imorgon.

Och ja, annars har det väl inte hänt så mycket. Mer än att jag lääängtar till sommarlovet, för då har jag fullbokat schema hela början av sommarlovet! High five på det ! (Y)


I'm sorry.. but I gotta do what's best for me, you'll be okay.

FOTO : JAG




Kommentarer
Postat av: Hanna

fin bild ajka :)



// hanna :)

2011-05-17 @ 07:40:52
URL: http://hannamartinsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0